Zpět do obchodu

Registrace

Obchodní strategie

Obchodní strategie firmy Osvětlení Praha je základním popisem praktického naplňování Vize a Mise společnosti.

Definuje detailně cíle a cesty, jak jich má být dosaženo. Předepisuje charakter podnikání na jednotlivých trzích a tržních segmentech a definuje jednotlivé procesy v rámci rozšířeného marketingového mixu 7P.

Product/Produkt – nabízíme co nejlepší produkty na trhu

Place/Místo – zajišťujeme dostupnost produktů a řešení pro zákazníka

Price/Cena – usilovně dbáme o co nejlepší poměr cena/kvalita

Promotion/Propagace – optimalizujeme náklady na reklamu a výstavy

People/Lidé – lidské zdroje považujeme za primární zdroj úspěchu firmy

Process/Procesy – trvale zlepšujeme procesy ve prospěch zákazníka

Planning/Plánování – plánováním eliminujeme rizika náhlých změn

Základním a prvořadým cílem obchodní strategie firmy Osvětlení Praha je vybudování takového obchodního vztahu, ze kterého vzejde pouze nadšený a věrný zákazník.

Proto usilovně a trvale zlepšujeme všechny obchodní, servisní a logistické procesy, aby vedly k nadstandardnímu a dlouhodobému uspokojení potřeb našich zákazníků při dodávkách jednotlivých produktů i komplexních řešení.

 

Tuzemský trh

 

 

Trh České republiky je pro naši firmu základním, domácím a nejdůležitějším trhem.

Na tomto trhu je lokalizováno sídlo firmy, centrální sklad a realizace produktových dodávek, dodávek komplexních řešení, firemní e-shop, řešení servisních a reklamačních procesů a prodejního a poprodejního servisu.

Český trh je strategicky nejdůležitějším trhem a je rovněž pokryt nejhustší sítí prodejních zástupců a autorizovaných distributorů. 

 

V České republice je pokrytí trhu zajišťováno sítí lokálních partnerů při současné možnosti využití dodávek hlavně komplexního charakteru přímo z centrály firmy.

V tuzemsku je rozvěž možno využít firemního e-shopu.

Regionální pokrytí je postaveno na základě krajových celků, přičemž některé kraje mohou být sdruženy do pokrytí jedním distribučním partnerem.

Získávání a obsluhu klientů v tuzemsku zajišťují také agenti a interní prodejní zástupci firmy.

 

Zahraniční trhy

 

 

Mezi nejdůležitější zahraniční trhy patří trhy Slovenska a Německa.

Na těchto trzích je firma Osvětlení Praha reprezentována lokálními distribučními partnery.

V rámci přijaté distribuční politiky jsou na obsluhované zahraniční trhy dodávána rovněž komplexní řešení.

Zahraniční neexklusivní partneři mohou pro nákupy jednotlivých produktů využít firemního e-shopu. 

 

V zahraničí probíhá prodej prostřednictvím určených distribučních partnerů. Jedná se převážně o prodej jednotlivých produktů nebo elektronických dílů, přičemž prodej komplexních řešení je prováděn z centrály firmy po dohodě s národním distributorem.

 

Distribuční strategie

 

 

Distribuční strategie spočívá hlavně ve výběru co nejvíce kvalifikovaných distribučních partnerů pro jednotlivé regiony České republiky a partnerů pro zahraniční trhy.

Distributoři jsou pravidelně proškolováni a testováni ze znalostí dodávaného sortimentu, aby byli schopni poskytnou zákazníkům špičkové služby a servisní zázemí.

Pro každý trh je přijata národní distribuční politika se stanovením systému pokrytí trhu, provádění servisních a logistických operací a realizací dohodnuté cenové politiky.

Cena

992990
1992990
4 položek celkem
Zpět do obchodu

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení