Zpět do obchodu

Registrace

Produktová strategie

Produktová strategie firmy Osvětlení Praha definuje dlouhodobý přístup společnosti k zajišťování produktových, technických a komplexních řešení vyžadovaných zákazníky na cílových trzích a tržních segmentech.

 

Společnost bude na zdrojových trzích trvale vyhledávat, vyvíjet, kontrolovat, nakupovat a případně kooperativně vyrábět a následně pak dodávat na cílové evropské trhy optimalizované produkty, komponenty a nová inovativní řešení v oblasti LED světelných zdrojů. Tyto dodávky bude uskutečňovat prioritně pod vlastní značkou OSVP nebo TopLux.

 

Ve spolupráci s výrobci budeme kontinuálně zlepšovat všechny technické, konstrukční, materiálové a kvalitativní parametry výrobků a podílet na jejich integraci do nejmodernějších komplexních světelných řešení.

Optimalizací logistického řetězce zajistíme zákazníkům a obchodním partnerům dodávky ve smluveném čase a komplexnosti, se zajištěním potřebného servisního zázemí.

Cena

992990
1992990
4 položek celkem
Zpět do obchodu

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení